tirsdag 14. mars 2017

"RADIOKAMPANJE" MOT MOBBING

Forrige uke fikk vi en oppgave om å lage en radiokampanje. Den skulle inneholde, reallyd, musikk, lydeffekter og stemmer. Radioen skulle være på mellom 45 sek. og 60 sek. Jeg var syk forrige uke så jeg fikk litt dårligere tid enn de andre, men jeg synes selv at jeg har vært veldig produktiv, så jeg sitter igjen med et ferdig produkt før tidsfristen. Jeg har lært veldig mye på kort tid, for jeg har gjort det meste på egenhånd og kan ærlig innrømme at vi i klassen ble "kastet" litt ut i denne oppgaven, siden vi ikke hadde fått noen særlig innføring i dette på forhånd.
Planen var å legge ut mitt ferdige produkt her på bloggen, men det fikk jeg ikke til, så vi får se om jeg får endret på dette senere.
Tidligere skrev jeg at jeg var fornøyd med mitt ferdige produkt, men det er noe jeg er mindre fornøyd med. Jeg skrev et manus, men det var for kort, så min radio var ikke lang nok. Jeg endret på mye for å prøve å få lydfilen lenger, så jeg måtte forlenge manuset. Dette førte til at jeg måtte ta opp lyden med telefonen hjemme og lydkvaliteten er ikke like bra som det den var på zoomen. Det er derfor en forskjell på stemmene noe jeg ikke synes er så fint, men jeg hadde ikke så mye annet valg med tanke på fristen som er i dag. Jeg synes denne oppgaven var helt grei, men tror ikke jeg ville likt å fått den igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar